A password will be e-mailed to you.

U januaru ove godine, u spotu za numeru Big Amout, Sauce Walka aka mr Fruit Ninja, pokazao vam je put samuraja, verovatno jedinog samuraja u Teksasu, toliko uverljivo, da može ovaj video da pošalje umesto audicije Jim Jarmushu, koji ako ima i malo pameti, pozvaće ovog lava da glumi glavnu ulogu i radi muziku za nastavak Ghost Doga – Ghost Dog 2: Sauce of the Samurai. Ali dok taj dan ne dođe, naš bratić će da nastavi da gura omladinu u pravcu sporta i zdravih vrednosti. Sad je u svojoj Walkandre Saucegassi zoni, car prebacio priču na teniske terene, gde ima za cilj da vam pokaže da ovo nije više beli sport i pomogne da unapredite svoju igračku formu, kondiciju sa par laganih vežbica koje vam niko neće pokazati u teniskim školama. Na početku saznajemo da je bratu inspiracija za ovu numeru, a ujedno i trening, došla kad je konačno spoznao kakav je osećaj kad se šetaš okolo sa 100k dolara. Sve što ti je potrebno je reket i novčanice, čija je količina direktno srazmerna nivou spremnosti koji juriš i da ispratiš ova tri koraka:

1. Istezanje – ovaj korak nikako ne treba preskakati, jer on predstavlja osnovu svih daljih vežbi, a i ne želiš da se ukočiš kao kurvica posle jednog treninga ili kukaš zbog upala.
  2. Vežbe za jačanje ruku – iako za tenis znamo da su vrlo važne noge, da bi mogli da se krećemo i stižemo loptu, još važnije su ruke, tu nastupa naš brat i pokazuje nam alternativnu ( ako ćemo realno jedinu ispravnu) verziju sklekova, kao i vežbi za jačanje bicepsa.
  3. Servis i kontrola lopte – tek sad je vreme da uzmete reket u ruke i u kombinaciji sa novčanicama (a ne lopticama kako indijanci to rade decenijama), trudite se da što preciznije ponovite vežbe koje vidite.

Eto kao što vidite nije teško, niti oduzima puno vremena, ali morate da vežbate svakodnevno i sa mnogo ponavljanja. Naravno da i ovde je drevna mudrost work hard – play hard prisutna, pa kad završite sa treningom možete staviti reket sa strane i onda ako ste sa nekim, relaksirati se sa dobrom starom igrom dobacivanja ili ako ste solo, koristiti štos novčanica kao trzalicu za vašu air gitaru.

Ne sme se zaboraviti i soundtrack za vežbanje, jer numeru koju možeš čuti ispod i ovaj Sauce Twin sluša, plus zavali kako mentoriše neku mamicu koja je došla na svoj prvi trening. Nadamo se da smo ti pomogli u poboljšanju igre i prekratili čekanje do novog tejpa „Sauce Father“. OOOOWWEEEE

Nema više članaka