A password will be e-mailed to you.

Pred nama je prvo zvanično izdanje domaćeg hip-hopa za koje sa sigurnošću možemo da kažemo da ne bi postojalo bez Loudpack Zone-a.

Takođe je bezbedno reći da ništa slično izlasku ovog albuma nismo ni sanjali.

Prethodni red nije skroz tačan, jer kad smo leta 2016. nagovorili Riga Dri-ja da vam pokloni dve pesme u znak zahvalnosti za hiljaditi follow, mislili smo i o ideji da za naredni jubilej sakupimo ceo CD pesama repera koje volimo. Ono što stvarno nismo sanjali je da će naša stranica proizvesti novu sredinu u kojoj će isplivati cela mala gangsta armija, koja će se pretvoriti u sopstveni pokret i iz koje će dvocifren broj njih već ovog meseca napraviti prve profesionalne korake potpisivanjem dokumenata u Bassivity-u.

Sredina o kojoj govorimo je naravno I.N.D.I.G.O., fejsbuk grupa stvorena pred otvaranje sajta 20. aprila 2017. i oglašena samo jednim slabo ispraćenim postom, a u umerenoj nadi da će dozvati bar još dve osobe sa rep stavovima bliskim nama, kako bi se redakcija proširila sa tadašnja četiri pisca. Grupa je u početku tako i radila, ali njen potencijal se brzo sam pokazao. Deca koja odrastaju na novoj generaciji repa zapravo dele neke vrednosti, senzibilitete i želje, a pre svega imaju izuzetno zapostavljen apetit za povezivanjem sa drugima koji praktikuju u crkvi Guccija i Jeezy-a, Thuga i Sose.

Manje od godinu dana je bilo potrebno da se u grupi uspostavi bar po jedan istaknuti pripadnik iz svakog većeg mesta u Srbiji, Bosni i Hrvatskoj. Sa većom familijarnošću porastao je i faktor zabave i grupa je sprovela spontani intervju sa Gežinom iz 808 Mafia-e, vodila rat sa Cobijem i nemilosrdno se obračunala sa celim nizom novih repera koji su imali tu nesreću da se u novoj sredini postave pogrešno.

Do kraja 2017. grupa je u potpunosti procvetala, a u njoj su se sve vreme razvijale mlade karijere i stilovi tako interesantnih glavica kao što su Elon, Kanbo, Britni, Vajk i Brzo Trči Ljanmi, i to na takvoj blizini gledaocu da je to bilo lako potceniti. Sada, sa izlaskom Bassivity kompilacije I.N.D.I.G.O. pesama, sva maštanja iz komentara na prve hitove grupe, koji su skupljali po 300 slušanja na Soundcloud-u, prestaju da budu smešna, a svaka pesma koju si SCdownloader-om skinuo bez posebnog razloga i koja je u međuvremenu uklonjena, odjednom je na putu da bude raritet u tvom posedu, najbolja vrsta zanimljivosti iz karijere nečijeg omiljenog repera, ona pesma kada ni sam nije znao da će uspeti, ili bar nije bio 100% siguran. Zato uđi u I.N.D.I.G.O. što pre, šta čekaš.

Što se tiče nas, vreme je da čujemo te bebe demone koje smo pustili na svet. Format će čitaocima ranijih Loudpack specijala biti poznat – slušamo izdanje pesmu po pesmu i komentarišemo ga pojedinačno. Let’s get it…

I.N.D.I.G.O. Season 1

1. Kanbo – Šimpu Vutra feat. Vajk

kanbo simpu vutra feat vajk

808mahicaŠatrovački je ovde uvek dobrodošao gost a posebno u kombinaciji sa duvanjem louda i upotrebom messaging servisa popularnih medju trinaestogodišnjim devojkama. Šimpu Vutra je ta neverovatna retkost, uspešna transplantacija Ajzaka iz 2001. u Lil Pump univerzum 2017/18 uz nadrealne adlibe i stihove koji dovode u pitanje samu tkaninu našeg postojanja. 10/10

Zis Tip pesme koja će posle trećeg slušanja ili da me zavozi ili će da mi nabije pritisak u 600. Na moju sreću desilo se ovo prvo, zanimljivo maloumno sranje i ocena 6/10

mr wavy dosta jak otvarač tejpa, odma postavi mood za ceo projekat i već znaš da možeš da očekuješ dobru zabavu.

Getin' 2 It Ako me je NORE nešto naučio to je onda kada je pričao kako su u zatvoru imali „Suzie“ a Suzie je bio ugrejani peškir koji su umotavali tako da prija kada nabijaš kitu u njega i od tada znam da nekad pomoćna stvar može biti sasvim dobra, smešna i prihvatljiva zamena za standardnu stvar i rekao bih da je ova pesma moja „Suzie“ koju bih slušao ako nekako ne bih mogao da pustim Famous Dex-a ili „Die Lit“.

Produced by: Britni

Kanbo social: Soundcloud, Instagram

Vajk social: Instagram

197Gang social: Instagram

Tekst pesme: Šimpu Vutra

2. Elon – Espada

808mahica Unapred smo znali da je Elon od četrnaest emsija na ovom tejpu onaj koji u njega ulazi sa najsvetlijom budućnošću i to je dokazao pesmom koja ne zvuči kao išta napravljeno u Srbiji ikada i izaziva u startu garantovanih 10 pitanja poput „Odakle je ovaj bajoni“, „Da li ovaj bajoni nije još mutirao?“, „Da li je ovo rep?“, „Koliko muževan treba biti da pevaš o ulaženju na bekdor“ i „Da li je moguće da domaci reper ovako lepo peva?“. 10/10

Zis Ova mi se uz par pesama izdvaja sa tejpare, ako mi nije i druga najjača a Elon mi je upao na kratku listu domaćih repera čije ću buduće pesme sigurno da iščekiram.

mr wavy nema puno ovde šta da tupim, lagano ide u top 3 numerice sa tejpa, spremno da grmi u klubovima.

Getin' 2 It otkrovenje tejpa je nešto između Vuku-a ali bez vajba kao da spava sa svojom rođenom sestrom i Bule Adrijana ali bez vajba kao da prati rođenu sestru u strip klub odnosno više je kao Rasta kad bi Rasta bio dete koje nije dobijalo para za vutru od svoje 14-e godine odnosno ona verzija siromašnog Rasta deteta koje je preživelo tešku životnu čupru opisanu u „Moja Stvar“

Produced by: YungMB197

Elon social: Facebook, Twitter, Instagram
Tekst pesme: Espada

3. Monsta – Buksne masne ko roštilj (Moram)

808mahicaTaman kad pomisliš da si povezao kuda ide ova kompilacija i generacija, iz Šida ti stiže Hollywood Monsta da pokvari celu sliku sa ruralnim trepom autentičnijim od Šurim Bika i savršeno usklađenim sa najaktuelnijim stvarima na U.S. sceni. Da ova pesma ima telefon zvala bi te u park na buksnu i propadanja. Među mnogim budućim klasik stihovima prvi je „ti si brate k’o Pikac, ja sam brate ko Ikac“. 10/10

Zis Iako tek treba da zasija i da se za njega čuje, među ovakvom ekipom Monsta dobija titulu veteran MCja, koju je i više nego opravdao. Najtvrđa i tehnički najbolje izvedena pesma na mixtejpu, samim tim i moja omiljena.

mr wavy samo od prve linije kreneš da klimaš glavom i nema stajanja do kraja, a prijavice se samo smenjuju i svaka je luđa od prethodne. Kidanje numera i ona je izborila svoje mesto na pobedničkom postolju aka ide u top 3 sa tejpa.

Getin' 2 It 300 x Šidina FB Group (r.i.p.) x  ////// x Rich The Kid x Tyrone x 5gp3 ²

Produced by: Britni

Monsta social: Instagram

4. Vajk – No Hook feat. Elon

808mahica Malo mladalačkog bunta nije na odmet i očekivano je kada se radi o albumu na kom je prosečni MC rođen kad i MC Flex-ova „Politička“, a posebno je pohvalno što bunt ide u tandemu sa fleksovanjem po slušaocu. Kada je Vajk rekao da hoda kao Rambo osetio sam to, a Apple zvuk najavljuje drugo pojavljivanje Elona koji ovde skida masku i pokazuje nam da se snalazi i u onim drevnijim emsi veštinama i da se uopšte ne šali kad kaže da će sa scenom igrati Tetris. 8/10

Zis Vajk baš dobro bacio, Elon isto ispoštovao. Super mi je i ova pesma, dobre prijavice, lucidno sve u svemu.

mr wavy ova mi nije nešto zanimljiva, ne mogu da kažem da je loša, al i Elon i Vajk su mi bolji na ranijim numerama, pa mi je onda očekivanje bilo veće za ovu.

Getin' 2 It

Produced by: Vajk

5. Viking Krew – Vinjak u punč feat. Britni

808mahica Očigledni prvi hit sa tejpa je flekserska himna na beogradsko najtlajferski način sa suicideboys twistom u svojoj drugoj polovini. Sve pohvale za svaki aspekt ovog dela i za stih „spuštam se u nju kao tobogan“. Sa trećom strofom gorepomenuti bunt ponovo promoljava svoju glavu i to u naizgled konzervativnom ruhu, ali dobro, i tradicionalne vrednosti poput poštovanja starijih će dobro doći u reorganizaciji društva koja sledi posle pada kapitalizma. Britni ubio. 10/10

Zis Dobra mi i ova, nabrijava te pesma kao zmija da se lelujaš dok je slušaš. Drugi najbolji, pa prvi iza njega i treći mi najtanji.

mr wavy viking crew je prejako ime za crew i spot je do jaja, zabavno litty sranje.

Getin' 2 It *     SB – Wonton Soup **

*(jer prvi lik liči na Fat Trela i dovoljno dostignuće u životu mu je što podseća na Fat Trela no homo)

** (i ovde je Fat Trel sa njegovim pajtašima koji naizgled repuju o tečnim stvarima i prosipaju sos i „sheesh“ raspoloženje oko sebe)

Produced by: Yakov RP & Buki

Viking Krew social: Yakov RP & Buki

Britni social: Instagram, ktkmb Instagram

6. Brzo Trči Ljanmi – Levo Desno

808mahica Realna numera iz 21 Savage škole sa flowom koji vozi i bitom koji udara. 10/10

Zis Smešno sranje i dobre prijavice, repovanje malo manje ali svakako zbog piju piju piju imitiranje prangije dobija dodatne 2 ocene na skali od 1 do 10.

mr wavy pfff ova ide u top 3, možda i top 1, baš lagana plovidba od početka do kraja, nema greške.

Getin' 2 It x  Chief Keef tongue out mugshot x  „Pew Pew

Produced by: 8K

Brzo Trči Ljanmi social: Instagram

8K social: Soundcloud, Facebookdadas IG , superspy IG

7. Kanbo i Britni – PASULJ

kanbo i britni pasulj

808mahica Zaraza u glasu u refrenu pri rečima „Jebem ti kuju“ me tera da se ovoj numeri radujem najviše na tejpu iako mi je poslednji drag susret sa pasuljem i domaćim repom bio u SKC-u 2003. Beležim drugo pojavljivanje na mikrofonu Britnija koji je očigledno next up u ovoj malenoj državi. 10/10

Zis Ne volim kad se pasulj koristi u pesmama ni kao fora ni kao metafora niti bilo šta, jednostavno ne volim da čujem pasulj u rep pesmi tako da ću verovatno preskakati ovu numericu.

mr wavy ne znam dal sam ikad bio izložen ovolikom broju ponavljanja reči PASULJ, al pored toga nemam šta da zamerim, slušaće se.

Getin' 2 It tuga što je o pasulju jer je jedna od onih što su bangable za whip i bleju jednako ali jedini pasulj koji mogu da podnesem je gravče na tavče ili ako se preziva Sigel i dolazi iz perioda pre nego što su ga Dreamchasersi usrali.

Produced by: Filip Felli

Kanbo social: SoundcloudInstagram

Britni social: Instagram

ktkmb ig, Yung Proto ig

Tekst pesme: PASULJ

8. Lui – 101 feat. Elon

808mahica Bebo samo cimni me sam sam, ona voli keš ja vajb vajb… 11/10

Zis Još jedan od favorita sa tejpa, Lui solidan Elon mi ovde ukrao show, refren isto bombica.

mr wavy ova je dušu dala za noćnu vožnju po praznom gradu i ako kojim slučajem do sada nisi bio siguran da li Elon opravdano ima najviše pojavljivanja na tejpu, sad nema već nema mesta za te sumnje.

Getin' 2 It jedan Lui je dovoljan repu i on driluje u Čikagu a drugog Lui-a ću podneti samo ako je neka od milion iteracija istoimenog rok klasika iz 60-ih godina koji je bio so nice da su morali da ga nazovu dvaput, ali to nije rep. šteta

Produced by: YungMB197

Lui social: Instagram

Elon social: Instagram

Tekst pesme: 101

9. Ukiyo Arkestra – Barik

808mahica Throwback na zlatne dane intelektualnog repa koje nismo doživeli u Srbiji, možda i zbog pojave Marčela, sve u svemu ovo je dragulj izgubljen u vremenu i prelepo izveden nerdy hitić podjednako inspirisan Joey Badassom kao i ranim Outkastom. „Skinem mu lice sa glave, deaktiviram mu Fejs“. 9/10.

Zis Nemam predstavu o čemu se repuje i šta se dešava ovde ali mi svakako zvuči sveže i dobar vajb dobijam dok je slušam, tako da sve najbolje od mene za ovu numeru.

mr wavy spot je ispratio numericu i dobro se drže ovi lavovi sa balansiranjem pametnih linija/referenci i wavy sranja, tako da me baš zanima kakve će dalje trake da izbacuju, jer ako je suditi po ovome imaju potencijala da izgrme.

Getin' 2 It nekad me muzika navodi na prediskustveni sud ili mi se čini da postoji nevidljiva prikrajnuta sila koja se ukaže istog sekunda kada pesma postavi atmosferu u vazduhu i postaje jasno još u onih prvih 4 do 10 sekundi pre nego što sam bit dropuje kako će to da bude jedna od onih pesama koje zahtevaju 3x rewind dugme i takve pesme naiđu jednom u 50 dana nekada i u 500 dana ali ovo je ta pesma, pronašla me je i evo je. Ne znam kako se osećaju svi koji su učestovali u pravljenju nje, ali sada je deo našeg kulturnog nasleđa i pripada svima pa kada bih upoznao japanskog fana od keith ape-a verovatno bi ova pesma bila srpska pogača i so sa kojom bi on bio počašćen. Jedina je mana što naglašava svaku reč kao da je rođen u Budimpešti za vreme sovjetske okupacije, ali svakako ga ništa ne razumem i sve više mislim da nije ni solo na pesmi već je ovo grupa ali hvala mu jer me je smestio na oblak između meseca i Urana sa kog je Wayne sišao odavno i na kom su sad gomila Rusa sa Goša rubičinski rukavicama koji dabuju i „скяяяя“-uju i „эээскйййттт“-uju.

Produced by: KOLAK, pav.r

Ukiyo Arkestra social: Marvin Nečovek IG, Kolak IG, Charlie Guru IG, Ukiyo Arkestra IG

10. Miki Hakinen – Tiše

808mahica Dopustio sam da me zavozaju hipnotički vizuali i hirurški precizni turn up flowovi ovog člana beogradske ekipe ktkmb, kojoj pripada i prethodno hvaljeni Britni, i nisam zažalio. 9/10

Zis Što više slušam to mi je bolja pesma

mr wavy ovde jedino mogu da kažem da ovo nikako ne treba tiše da se sluša, nego baš suprotno, treba da se pojača na maksimalu.

Getin' 2 It alteracija stila koji ja nastao na tambleru sa mladim belim ljudima koji su obgrlili rep kulturu jer je skejt ostao u 90-im zajedno sa mišljenjem da je Bon Jovi vrhunac korporacijsko muzičkog lanca a da je 2Pac njena najveća nuspojava – doživljava devalvaciju ali ako ovi redovi gube smisao brže nego što je mogao biti pronađen to je jer ne znam šta pričam u svom pokušavanju da odam svoju vrstu zahvalnosti ovoj numeri i opišem je onako kako su opisivani Bones i Blue Sky Black Death na МИШКА blogu u eri 2013-e koja nas je u iznenađujućem obrtu situacije naterala da pokušamo da shvatimo kako je Dipset ipak izgubio od Anticona.

Produced by: Yung Proto, Britni

Miki Hakinen social: Instagram

ktkmb social: Soundcloud, Instagram

11. Johnny Kros – Crveni Zmaj

808mahica Najluđe sranje za kraj, previše reakcija na ovu simfoniju imam posle svakog novog slušanja da bih to mogao da pretočim u rečenicu. Na kraju krajeva „Ja sam vrlo bistar momak, bolje mi je kad sam plitak“ je odlično sumiranje situacije od Johnny Krosa koji je pre INDIGO konekcije važio za liričkog razarača a sada naizgled svoje moći fokusira samo na razaračke adlibe poput preludog „CRVENOG ZMAJA!!!“ u akuzativu. 9/10

Zis Do jaja pesma i refren, super je ceo mixtape salute the real!

mr wavy mnogo zarazan refren, dok su versovi malo slabiji, al nemaju ni potrebe da budu jači jer svakako i kad se završi numerica jedino treba da vidiš da li ćeš nastaviti da ponavljaš “ZNAM KO JE IZ KRAJA” ili “IMAM CRVENOG ZMAJA”.

Getin' 2 It U svetlu potražnje pojmova koji će ličiti na kineske animaliti simbole ili kung fu memorilibile pojavljuje se i „Crveni Zmaj“ sa nazivom koji bi do pre par meseci izazvao moju Cliff Robinson disgusted facu ali posle najave Drake-ovog „Scorpion“ albuma ali i Westside Gunn-ovog pokušaja da trademark-uje izraz, naginjanje ka kojem stremi ova reč postalo mi je fresh te se udaljilo od generičnosti u kojem je stajala zajedno sa nazivima prva dva Chamillionaire albuma i ušlo je u „HOT“ fazu, nešto kao raspoloženje iz 2012-e kada su svi reperi u pesmama počeli da šire info kako novi ljudi nisu dobrodošli u kru i da niko ne treba da želi nove drugare.

Produced by: 8K

Johnny Kros social: Instagram

Deezer plejlista: